wtorek, 16 lipca 2013

Wyniki giveawaya vol.2 :)



Witajcie!

Już najwyższa pora na wyniki drugiego giveawaya na blogu Sweet Corner.

Nietrudno zauważyć, dziewczyny, że każda z Was miała 33,(3) % szans na wygraną ;) to chyba dobrze, prawda? ;)

Dziękuję za Wasz udział i za Wasze odpowiedzi - jestem pewna, że Wasze marzenia o wakacjach spełnią się, a jeśli macie je już za sobą - że to wspaniałe doświadczenie niedługo się powtórzy, a co! ;)

Ja chyba jeszcze nie wiem jakie są moje wymarzone wakacje... mam całą listę miejsc, które koniecznie chcę odwiedzić ;) W tym roku była Italia <3 <3 <3, ale zdecydowanie za krótka i zdecydowanie do powtórki ;) Tym razem ze zwiedzaniem od rana do wieczora, do upadłego. Ale nie za rok. Za rok trzymam kciuki za Francję ;)

A może wreszcie podam kto wygrał tego giveawaya, co? 


Gratuluję serdecznie! :)

Jeszcze dzisiaj się do Was odezwę po adres wysyłki ;)

A w międzyczasie, wszystkim życzę udanego, iście włoskiego lata!

xoxo

MrsCake


źródło pierwszego obrazka: englishlesroquetes.blogspot.com

2 komentarze:

  1. Wow! Jest to moja pierwsza wygrana od 100 lat, więc tym bardziej się cieszę. Chciałam bardzo podziękować Mrs. Cake, Marcelowi Proustowi oraz wszystkim magdalenkom, które będę mogła teraz upiec! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

AdSense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...